Google + 1

Dodaj stronę do ulubionych

Fajna Strona?

Wyślij link tej strony znajomemu

Podaj adres E-mail:

FaceBook

Podstawy dla pięknego jędrnego i płaskiego brzucha - KLIKNIJ OBRAZEK

Podstawy dla pięknego jędrnego i płaskiego brzucha - KLIKNIJ OBRAZEK
Wystarczy 8 minut dziennie aby uzyskać płaski brzuch

8 minut dziennie na płaski brzuch - cz. 2



Druga część zestawu ćwiczeń na płaski brzuch i doskonały ABS
Wykonujemy te ćwiczenia po 2 tygodniach ćwiczeń z 8 minut na płaski brzuch część 1
Powodzenia!

28 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pierwsze wrażenia:
Na początku - o jakie łatwe ćwiczonka - pewnie nic nie dają :-(
Potem.. o! a jednak czuję brzuszek
....
Po 2 tygodniach: ćwiczenia robi się łatwo (jest wprawa) Brzuszek wyraźnie napięty, jestem jakby bardziej wyprostowana no i wygląda na to że jest łatwiej zmieścić się w ciuszki :-)

Do wakacji pociągnę w końcu czas na bikini...

KaKiMa pisze...

Ćwiczenia bardzo intensywne.Ja największy problem mam z szyją.nie wiem ,jak zrobić ,żeby się tak nie napinała.Może robię coś źle.Na razie tylko 3 razy ćwiczyłam.Zobaczymy co będzie za 2 tygodnie.

KaKiMa pisze...

Rewelacyjne ćwiczenia.Dają wycisk :) Mam tylko problem z szyją ,bo strasznie mi się podczas tych ćwiczeń napina.Ale za każdym razem jest lepiej.Polecam

Anonimowy pisze...

Dzisiaj cwiczylam pierwszy raz i widze ze nie tylko ja mam problem z szyja:) Powodzenia wszystkim wytrwalym!

Anonimowy pisze...

Ja też od dziś zaczynam ;)
Na pewno nie będzie łatwo ! Powodzenia ! ;)

Anonimowy pisze...

ja ćwiczę od miesiąca i powiem ze tez mam problem z szyją ale naprawdę da się przyzwyczaić i nie jest tak źle.;), ale efekty już widzę także polecam;)

Anonimowy pisze...

Czy zestaw nr.2 też wykonujemy co drugi dzień?

Anonimowy pisze...

oo no mam nadzieję że będą. trzymajcie kciuki, ruszam do boju.

Anonimowy pisze...

Przerzucam się z 6W na ABS ponieważ mam problemy z kręgosłupem, Zobaczymy czy wytrwam:-)
Baas.

Anonimowy pisze...

pierwszą cześć kończymy po 2 tygodniach... a 2 ile czasu robimy???po 2 tygodniach ciągle to samo??

Anonimowy pisze...

witam. czy te cwiczenia pomoga takze zredukowac opnke pod pepkiem ?? prosze o jakos sensowna odpowiedz

Anonimowy pisze...

czy można zacząć od zestawu 2, pomijając 1?
te ćwiczenia wykonuje się codziennie czy co drugi dzień?

Anonimowy pisze...

Myślę, że też co 2 dzień. I z doświadczenia powiem, żebyście nie zaczynali od tych ćwiczeń :) Są jednak trudniejsze, po prostu możecie nie dac rady i się od razu niepotrzebnie zrazić :D

Anonimowy pisze...

witam..jakie u was sa efekty?piszcie konkretnie..:) ja robie juz ok miesiaca i moze cos tam widac ale jeszcze nie jestem zadowolony..chodzi mi o spalenie tej tkanki..:(

Anonimowy pisze...

EJ a to sa tylko 2 level'e ?? Bo ja szukalem na yt to byl jeszcze 3 i 4 ?? wiec jak robimy tylko 1,2 a 3,4 pomijamy ????!

Anonimowy pisze...

tak ja ćwiczyłem przez około 2 miesiące cz.1 i efekty takie sobie i na dodatek ćwiczyłem codziennie z przerwami na niedzielę(wiadomo żeby odpocząć przed nowym tygodniem) robię tak jak na filmiku, jem też mniej i wgl. da ktoś jakąś radę co mam robić?? może jakaś dietka?

Misiek pisze...

Witam,
Dla większości osób wystarczy poziom 2. (Mało czasu i świetne ęfekty)
Jeśli Dla Ciebie to dalej zbyt mało to proponuję dodać ćwiczenie na dolne partie mięśni brzucha :
http://plaskibrzuch24.blogspot.com/2011/03/cwiczenia-na-dolne-partie-miesni.html
Taki zestaw powinien w zupełności wystarczyć.
Wolne siły spożytkuj na dodatkowe ćwiczenia tlenowe : skakanka, biegi, rower itp. Wszystko razem jest nie do przecenienia :-)

Misiek pisze...

Co do diety. Proponuję poczytać : http://plaskibrzuch24.blogspot.com/p/dieta.html
I stosować się do ogólnych zasad -powinno pomóc.
No i po 2 miesiącach proponuję jednak przejść la poziom 2 :-)

Anonimowy pisze...

To jest zajeb***e ale miazga ciężkie na początek zacząłem trenować i czuje efekty..
D4m!4n

Anonimowy pisze...

Ćwiczę od 2 miesięcy...i mam kaloryfer na brzuchu:)Jesli ktoś nie wierzy moge podesłać fotki
gg-42168642

Wera&Maja pisze...

jeśli boli was szyja to znaczy że robicie to źle mnie nie boli od samego początku po prostu nie możecie podnosić i zginać szyi tylko mięśnie mają ją podnosić nie szyja. Ćwiczę już miesiąc i dalej brzuch boli więc nie myśleć że a dwa tygodnie będzie luz jak wcześniej się nic nie ćwiczyło

paulina w pisze...

Po 2 tygodniach widać już efekty :D Jestem zadowolona, mięśnie się wyrabiają ; )

Anonimowy pisze...

A czy tłuszcz, gruby brzuch zniknie po 2 tygodniach ćwiczenia ? Bardzo mi na tym zależy, bo ten brzuch mnie już dobija -.- ;c

Anonimowy pisze...

czy należy wykonywać ćwiczenia co drugi dzień by się zregenerowały
czy co dzień

Misiek pisze...

Ćwiczenia tak jak w części pierwszej ćwiczeń na brzuch wykonujemy co drugi dzień.
Ma to na celu umożliwienie mięśniom regeneracji. W przeciwnym przypadku może zaistnieć ryzyko przetrenowania, zniechęcenia i pojawienia się kontuzji.
Przypomnę że świetnym uzupełnieniem tych ćwiczeń jest aktywność ruchowa typu: jazda na rowerze, pływanie, biegi czy spacery

Anonimowy pisze...

Ja dodatkowo ćwiczę 2 razy w tygodniu pilates :) Polecam :)

Anonimowy pisze...

no to zaczynamy :)

Anonimowy pisze...

nie działa filmik , da się coś z tym zrobić ?