Google + 1

Dodaj stronę do ulubionych

Fajna Strona?

Wyślij link tej strony znajomemu

Podaj adres E-mail:





FaceBook

Podstawy dla pięknego jędrnego i płaskiego brzucha - KLIKNIJ OBRAZEK

Podstawy dla pięknego jędrnego i płaskiego brzucha - KLIKNIJ OBRAZEK
Wystarczy 8 minut dziennie aby uzyskać płaski brzuch

8 minut dziennie na płaski brzuch - cz. 1


*

*
8 min dziennie ćwiczeń Abs, a brzuch będziesz mieć płaski i bez tłuszczyku. Można zrobić sobie też na brzuchu upragniony 6pak: Ten trening został zaprojektowany specjalnie do pracy w na mięśnie w okolicach brzucha.
Może go wykonywać każdy, kto ćwiczy regularnie, jest przeznaczony zarówno dla mężczyzn jak i kobiet.
Nie ma żadnych szczególnych wymagań dla tego zestawu ćwiczeń, wystarczy wiedzieć, jak robić poszczególne ćwiczenia prawidłowo.

4 ważne powody dla stosowania tego zestawu ćwiczeń:

1 – Ćwiczenia tlenowe (aerofobowe) na mięśnie brzucha przez ponad 7 minut pobudzają naczynia włosowate w tym obszarze. Te z kolei powodują zwiększony przepływ krwi.
2 - Większy przepływ krwi oznacza większy przepływ tlenu - a tłuszcz spala się tylko w obecności tlenu.
3 - Wzbudzone mięśnie potrzebują więcej kalorii (kcal) pozostać aktywnymi. A nasz organizm ma tendencję do uwalniania kalorii z obszaru najbliższego pracującym mięśniom, w tym przypadku z okolic pasa.
4 - Ćwiczenia te nie obciążają nadmiernie kręgosłupa! (wiele ćwiczeń np. popularne "brzuszki" naprawdę potrafią przyprawić ćwiczącego o poważny ból w plecach) 

W efekcie zestaw ten wzmacnia mięśnie jednocześnie znacząco spalając tkankę tłuszczową z okolic brzucha. Najważniejsza jest wytrwałość :-)

Ćwiczenie należy wykonywać 3 razy w tygodniu co drugi dzień np. poniedziałek, środa, piątek przez przynajmniej 2 tygodnie.
Po tym czasie będziesz przygotowanym na ćwiczenia z następnego poziomu zestawu ćwiczeń na płaski brzuch.Ćwiczenia na płaski brzuch cz.2
I tutaj ważna uwaga jeśli te ćwiczenia  wydają ci się mimo wszystko zbyt trudne lub tempo ćwiczeń jest dla ciebie zbyt szybkie - nie przejmuj się.
Staraj się wykonywać ćwiczenia poprawnie oraz dochodź do tempa i ilości powtórzeń jak na video.
Po niedługim czasie ćwiczenia staną się banalne i przyjdę zamierzone efekty

Zapoznaj się również z anatomią mięśni brzucha i dowiedz się więcej o funkcjach tych mięśni . Mięśnie brzucha anatomia cz.1 i Anatomia mięśni brzucha cz.2 .
Łatwiej ci będzie zrozumieć jakie ćwiczenia są najlepsze
**
*

171 komentarze:

Daria203 pisze...

No dobra to zaczynam :) obym wytrwała
Darla

Anonimowy pisze...

hehe... ja zaczne. 6 weidera sie nie sprawdzila na oponkę :( tyle meczarni na nic. Spróbujemy tego.

Anonimowy pisze...

robię te ćwiczenia codziennie i są świetne! :)czuję jak wszystkie mięśnie brzucha mi pracują
Mike

Anonimowy pisze...

zaczynamy:) mam nadzieję, że zrzucę ten mój brzuch, bo ja mam jedynie lekki zarys górnych mięśni:) myślę, że wytrwam:P
Aleksandra

Anonimowy pisze...

i jak efekty? bo nie wiem czy warto zaczynać :D

Anonimowy pisze...

no... chciałam by schudnąć i mieć płaski brzuch mam nadzieje, że uda mi się dotrwać... choć obecnie nie jestem gruba moje BMI wynosi 21. Zaczynam jutro i za ok. miesiąc napisze wam jakie są tego efekty, żebyście wiedzieli czy w ogóle są jakieś podstawy do podjęcia się tego zadania z ów ćwiczeniami ;D pozdr. Ania W.B

Anonimowy pisze...

no i pierwszy dzień mam za sobą :)
ćwiczenia dają w kość ;D
napisze za miesiąc czy widzę efekty ;)

Anonimowy pisze...

Ciekawe! Sprobuje tego zestawu rano, mam nadzieje, ze nie bedzie tak meczyc jak weider!

Anonimowy pisze...

jeżeli ktoś ćwiczył prznajmniej miesiąc proszę o napisanie jakie są rezultaty

Anonimowy pisze...

Ćwiczę :-)
Na początku wydawały się te ćwiczenia banalne ale okazało się że wcale tak lekko nie było a mięśnie czułam mocno. Teraz idzie łatwo.
Wyraźnie bardziej napięty brzuch i luźniejsze ubrania w pasie... :-)
Polecam

Gosia pisze...

Świetny zestaw chociaż ja na razie nie daję rady zrobić wszytkich powtorzeń. Czuć wyrażnie pracujące mięśnie - polecam!

Angelika pisze...

oj ja juz zaczełam od dziś cwiczyc te ćwiczenie jest świetne :) mimo ze ćwiczenia daje w kość to trzeba wytrać w nim polecam :*

Anonimowy pisze...

zaczęłam wczoraj te ćwiczenia...jak na razie robie tylko 20 powtórzeń i bez ostatniego ćwiczenia ( na razie przewyższa ono moje możliwości), ale dwa razy dziennie- rano, zaraz po przebudzeniu i zanim pójde spać...co tydzień bedę stopniowo zwiększać liczbę powtórzeń...mieśnie bolą, ale w sumie to znak, że jej jeszcze mam :P
mam nadzieję, ze po miesiącu doczekam się efektów...

Anonimowy pisze...

Ja już cwicze któryś dzień i powiem wam że świetnie a długo trzeba cwiczyć żeby były jakieś efekty??:P

Podzielcie się własnymi przeżyciami:)

Anonimowy pisze...

Ja ćwiczę już prawie 2 tygodnie tak jak piszą co drugi dzień. Jak na razie efektów chudnięcia nie widzę, ale to pewnie jeszcze za wcześnie. W pierwszych dniach, było trochę ciężko nadążyć, ale teraz już wszystkie oprócz ostatniego ćwiczenia nie sprawiają mi problemu. Za to ostatnie jest dla mnie niewykonalne :) Za nic nie mogę się utrzymać w takiej pozycji :P No, ale pożyjemy zobaczymy, może się uda. Myślę, że jeszcze z tydzień poćwiczę pierwszą część i spróbuję drugiej.
Pozdrowionka i powodzenia!
Monika

Anonimowy pisze...

fajne ćwiczenia jak na razie ok
krzysztof

Anonimowy pisze...

wszystko ok ale szyja tak boli :((

Misiek pisze...

Jeśli boli szyja to ... przejdzie. :-)
Widocznie na chwilę obecną masz naprawdę słabe mięśnie brzucha i aby wykonać ćwiczenie używasz wszystkich mięśni i cały(ła) jesteś mocno spięty.
Z czasem (i to dosyć szybko) jak twoje mięśnie się wzmocnią szyja przestanie boleć. Wtedy jeszcze z tydzień max 2 i przejdź do drugiej części tego ćwiczenia. Płaski brzuch na wakacje będzie jak znalazł

Anonimowy pisze...

jeśli szyja boli znaczy że źle cwiczenia robione są bo ciągniesz szyję mocno a szyji sie nie ciągnie tylko ciało
krzysztof

Anonimowy pisze...

dzis zaczelam robic te cwiczenia..masakra ledwo co dalam rade za 2razem...pierwszy raz pominelam brzuszki skosne cw2 i ostatnie..a jak wam sie cwiczy?czy ktoś z was po4tyg widzi ladniuusi brzuszek??
pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

A czy jest 3 poziom ?
i dalszy ? czy 2 poziom to ostatni poziom ?

Fit Women pisze...

Ciężcie ćwiczenia, nawet jak dla osoby, która przez trzy miesiące regularnie codziennie chodziła na siłownię po 2h. Ale dam radę. Dzisiaj zaczęłam i już pierwsze ćwiczenia za mną. Pozdrawiam wszystkich aktywnych fizycznie! :)

endżi pisze...

Hej wszystkim :) również mam za sobą pierwszy dzień ćwiczeń ;)zrobiłam wszystkie z malutkimi przerwami 30 powtórzeń razem z ćw. ostatnim lecz tylko 20 powtórzeń :( Czuje jak mięśnie pracują myśle że bede stosować je częściej niż 3 razy w tygodniu - codziennie rano i wieczorem + zdrowa dieta, zero smażonego fast-foodów itp :)
Dużo nie brakuje mi do wymarzonej figury, myślicie że te ćwiczenia i dieta dadza radę do maja? :)

Anonimowy pisze...

niech mi ktos powie, po jakim czasie widoczne sa efekty ?

Anonimowy pisze...

ile powtórzeń trzeba robić tych ćwiczeń? po 20 każdego co trzeci dzień przez dwa tyg. a potem 2 level?

Anonimowy pisze...

Ćwicz dokładnie jak na filmie- ( tyle samo powt i takie samo tempo) najlepiej co 2 dzień. Jeśli ćwiczenia z 1 poziomu będą dla ciebie łatwe ( co trwa zwykle 2 tygodnie) to przejdź do 2 poziomu - powodzenia :-)

malynka pisze...

Ja zaczęłam ćwiczyć dziś i powiem Wam, że nie sprawiało mi to trudności, chociaż czułam pracę mięśni.

Ale to dlatego, że kiedyś każdego ranka robiłam ostrą sieczkę swojemu brzuchowi przez
KILKUMINUTOWY INTENSYWNY ROWEREK:

Leżąc na plecach z rękami za głową, wykonujesz nogami "pedałowanie", ale nie takie zwykłe, tylko o jak największej średnicy, i w taki sposób, że nogi - na przemian oczywiście - podnosisz ugięte i opuszczasz PROSTE, przy czym przez cały czas przyciągasz mięśniami brzucha głowę do kolan (ważne: ręce za głową nie służą do jej podciągania, tylko podpierania karku, by uniemożliwić ból szyi!).
Łopatki ani przez chwilę nie dotykają podłogi i nie ściągasz łokci do środka. Brzuch napinasz tak, by za wszelką cenę nie dopuścić do wygięcia się kręgosłupa.

Robiłam to ćwiczenie w różnych seriach (30, 60, 90, 120 sekund), między każdą robiąc 30-sekundową przerwę, leżąc wyluzowana z rękami wzdłuż tułowia. Ćwiczenie kończyłam dopiero, kiedy ból mięśni uniemożliwiał mi dalsze ćwiczenie i pot lał się ze mnie strumieniami, czyli zazwyczaj PO 5 MINUTACH :D

Szczerze polecam to ćwiczenie, bo chudnie przy nim całe ciało! Wykonywałam to przez niecały rok i niecodziennie, w efekcie czego ubyło mi ok.10kg, nie licząc przyrostu masy mięśniowej w brzuchu!

p.s.
Pamiętajcie o rozciąganiu mięśni i rozgrzewce przed treningiem - bez tego ćwiczenia nie dadzą optymalnego efektu!


Pozdrawiam i życzę efektów!
Ola D

Anonimowy pisze...

od dzisiaj zaczynam przynajmniej tam myślę ;D czy dam rade do wakacji żeby mieć płaski i ładny brzuch??

Anonimowy pisze...

Komu z was te ćwiczenia przyniosły efekty ? ;)

Anonimowy pisze...

- 3 cm z obwodu brzucha w 2 tygodnie :-)
Brzuch jest wyraźnie bardziej napięty i mam wrażenie bardziej płaski.
Waga spadła o ~ 0,5 kg

Anonimowy pisze...

Te ostatnie cwiczenie jest jeszcze dla mnie awykonalne ale powiem tak po tygodniu cwiczen juz nawet widac ze brzuszek zrobil sie twardszy moze nie jak skala:) ale poprawa jest... bardzo fajnie sie cwiczy:) narazie robie tylko pierwsza czesc.. ale idzie coraz latwiej..

Anonimowy pisze...

Czesc! Ja od 1.5 mies. cwicze codziennie i schudlam 10kg.Cwiczenia rewelacja.Polecam.

Anonimowy pisze...

A mam pytanie czy te cwiczenia spalają tzw. boczki?? Czy tylko "przód" brzucha???

Anonimowy pisze...

Ja zrobiłem 2 razy 6 weidera i efekt jest "mega". Teraz chce spróbowac czegoś innego - może troszkę lżejszego bo jednak szósteczka daje w kośc... :)

Anonimowy pisze...

Jak robię ostatnie ćwiczenie to słyszę jakby mi jakaś kości przeskakiwały. To mam robić to ćwiczenie czy lepiej nie??

Misiek pisze...

Rozumiem że dopiero zaczynasz program 8 minut ABS na mięśnie brzucha cz. 1 ? Jeśli takie dziwne reakcje masz tylko przy tym ostatnim ćwiczeniu to zrezygnuj z niego na jakiś czas. Jak twoje mięśnie się wystarczająco wzmocnią to spróbuj ponownie. Jeśli dalej będzie coś nie tak to zasięgnij porady lekarza.

Anonimowy pisze...

Ja ćwiczyłam ten zestaw dobry miesiąc i żadnych efektów nie widziałam oprócz tego , że wyrobiły mi się trochę mięśnie.;(

Anonimowy pisze...

czy można ominąć ostatnie ćwiczenie i osiągnąć takie same rezultaty? nie moge go wykonać ..:/

Maja

Anonimowy pisze...

To naprawdę działa! Wczoraj po raz pierwszy wykonałam te ćwiczenia (20 powtórzeń)i dziś mam bardziej napięte mięśnie a brzuch nie jest taki wypięty. Fakt, że ćwiczenia z pozoru proste okazały się okropnie męczące i dziś trochę bolą mnie mięśnie szyi, ale co tam. Ważne, że daje efekty. Oby tak dalej. Jestem pozytywnej myśli.

Anonimowy pisze...

To i ja zaczynam :) Napiszę za tydzien i zdam relacje :D

Anonimowy pisze...

Od jutra spróbuję :) myślę, że dam radę, bo przez tydzień robiłam codziennie 60 brzuszków i kondycja mi się poprawiła :) można te ćwiczenia robić codziennie? Jeśli dam radę ;p i czy trzeba się rozciągać?

Anonimowy pisze...

Można te ćwiczenia robić codziennie? Czy trzeba się rozciągnąć przed ich rozpoczęciem?

Misiek pisze...

Ćwiczenia można robić codziennie ale.... jest to zbyteczne :-)
Program jest tak skonstruowany aby dawać max efektu z minimalnym wkładem sił. No i z drugiej strony nie każdej osobie (A raczej tylko wyjątkom) mięśnie zdążą się zregenerować i wypocząć. A tylko wypoczęte mięśnie dobrze reagują na ćwiczenia i zmniejsza się ryzyko kontuzji.
Jeśli dajesz radę ćwiczyć codziennie to lepiej przejdź do 2 poziomu http://plaskibrzuch24.blogspot.com/2010/05/8-minut-dziennie-na-paski-brzuch-cz-2.html
I ćwicz co 2 dzień. (ćwiczenia staraj się robić dokładnie)
Jeśli to dalej mało to proponuję w dniu w którym wypada przerwa robić inne ćwiczenia. Np. aerobowe - rower, bieganie, (ew spacery i im lepsze tempo tym lepiej), skakanka, pływanie itp.
Co do rozciągania - Rozciąganie zawsze jest wskazane ale lepiej po ćwiczeniach. Jesteś dobrze rozgrzana a to jest b.ważne przy ćwiczeniach rozciągających.
Napisz jakie wrażenia a potem jakie efekty. Pozdr. i życzę powodzenia i wytrwałości :-)

CukierekAlboWirus pisze...

dzisiaj zaczynam... powinno się ćwiczyć rano przed śniadaniem prawda? ale jak się wstanie o 12 i jest się przed śniadaniem to też się liczy? :P

Misiek pisze...

Ćwiczenie przed śniadaniem ma na celu przyśpieszenie spalania tłuszczu. A jeśli ktoś ma taki tryb życia że wstaje o 12 to oczywiście też się liczy. Powodzenia :-)

Anonimowy pisze...

po jakim czasie brzuch staje sie płaski ?
mozna uzyskać od tego "kaloryfer" ? bardziej zależy mi na płaskim brzuchu ..;)

Anonimowy pisze...

Dzisiaj zaczynam z tymi ćwiczeniami i wydają się całkiem ciekawe. Tylko że do tego dołoże sobie trochę pompek na mięśnie rąk i klatki piersiowej co bardzo poprawia wygląd jak i sprawność oraz siłę rąk.

Kiedyś robiłem po 100 brzuszków na dzień troche mięśni mi widać ale denerwuje mnie troche warstwy tłuszczowej przeco nie mogę dobrze wyglądać..

Myślę że rezultaty będą świetne i życzę wszystkim płaskich i pięknych brzuchów :)

Anonimowy pisze...

Można zastąpić ostatnie ćwiczenie jakimś innym? bo kompletnie nie potrafię go zrobić. Czytałam wszystkie posty widzę, że nie tylko mnie szyja boli..za mocno ją spinam i nie umiem jej wyluzować, po pewnym czasie to się zmieni czy dalej będzie mnie bolała? Proszę o odpowiedź, Wiki.

Misiek pisze...

Nie trzeba niczym zastępować tego ćwiczenia. Proponuję ćwiczyć je tyle ile dajesz radę a jak wcale Ci ono nie wychodzi to omiń je na jakiś czas. A np za 2 tygodnie spróbuj ponownie. Po ogólnym wzmocnieniu mięśni powinno wyjść. Najważniejsze to nie zrażać się i ćwiczyć a efekty przyjdą. Mocny płaski brzuch będzie narodą :-)

WaCki pisze...

Piszecie efekty efekty jakie efekty, dieta !!!! wtedy zrzucicie tkanke tluszczowa mozecie miec mega miesnie brzucha a tluszcz i tak wam je przykryje. Chcecie schudnac miec kaloryfer ? Dieta, aeroby i brzuszki wtedy beda efekty :)

Anonimowy pisze...

ćwiczę juz drugi tydzień i powiem Wam że na prawde widać efekty :) co prawda wczesniej mialam juz troszke zarysowane mięśnie brzucha bo ćwiczyłam - nie a6w ale inne ćwiczenia ale po abs czuje jak mięsnie pracują i brzuszek o wiele ladniej wygląda :) ale co do spalania tluszczu to nie spala- tutaj raczej aeroby :) co prawda nie mam sadełka na brzuchu ale staram sie biegac 2-3 razy w tygodniu :) ogolnie to polecam te ćwiczenia :) powodzenia w uzyskaniu 6 paku ;D

Anonimowy pisze...

Witam wszystkich ćwiczących;) właśnie zaczynam przygodę z tymi ćwiczeniami robiłam już brzuszki i A6W zobaczymy jakie będą rezultaty;)na razie brzuch boli myślę że z czasem przestanie. Jak myślicie czy dzięki temu zestawowi można pozbyć się skutecznie oponki? Macie jakieś doświadczenia. Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Jestem w II etapie ;D zrobie wszystki oprócz ostatniego ćwiczenia jak na razie... :)

Anonimowy pisze...

Czegoś nie rozumiem. Najpierw przez 2 tygodnie co 2 dzień robimy 2 pierwsze ćwiczenia po 30 powtórzeń czy całość od razu??? Ktoś mi odpowie..;)

Misiek pisze...

Przez 2 pierwsze tygodnie co 2 dzień wykonujemy cały program. Staramy się trzymać ilości powtórzeń i tempa jak na filmiku. 2 tygodnie zazwyczaj wystarczają aby móc przejść do drugiego zestawu ćwiczeń. Jeśli coś nie wychodzi lub po 2 tygodniach nie jesteś w stanie robić następnego etapu nie przejmuj się tylko ćwicz dalej. Każda osoba zaczyna ćwiczyć mając inne przygotowanie i każdy organizm reaguje nieco inaczej. Najważniejsza jest wytrwałość a efekty murowane :-)

Anonimowy pisze...

Witam od razu robimy co drugi dzień cały zestaw o ile jest to możliwe, jeżeli ktoś nie ćwiczył nigdy może to być trudne, wytrwałość zalecana;). Kiedy opanujesz wszystkie ćwiczenia a także ilość powtórzeń możesz przejść do drugiego etapu na stronie jest dostępny filmik do II etapu. Pozdrawiam niech płaskie brzuchy będą z nami.

Anonimowy pisze...

Ja zaczynam dzisiaj zobaczymy

Anonimowy pisze...

Ja robie to codziennie i to po 2 serie, zabieram sie ostro do roboty. Cwiczylam tez a6 weidera , bylam juz w 16 dniu, ale efektow nie bylo. Zobaczymy czy w koncu bede miala brzuch taki jaki chce ; d

Anonimowy pisze...

Po 2 tygodniach się odzywam . Ćwiczyłam to 2 razy dziennie przez 2 tyogdnie no i efekty jako takie widac. Nie spodziewajcie sie cudow , jesli cwiczycie tak , jak zalecaja w tym filmiku. U mnie efekty sa takie sobie, zarysowaly mi sie miesnie , bo brzuch plaski mialam, ale cos odstawalo to postanowilam cwiczyc brzuch . Ide teraz zobaczyc level 2 i zabieram sie do cwiczec przez kolejne 2 tygodnie ; )

Anonimowy pisze...

tam pisze ze co 2 dzien przez 2 tygodnie a moge robic codziennie prze 1 tydzien ?? i potem przejsc na 2 poziom ??

Misiek pisze...

Ćwiczenia są skomponowane optymalnie a czas ćwiczeń co 2 dzień ma za zadanie danie mięśniom czasu na regenerację. Dlatego jeśli te ćwiczenia wydają się dla twojego stopnia zaawansowania zbyt proste to możesz zacząć od razu od etapu 2. Jeśli jednak ćwiczenia z pierwszej części są dla ciebie "w sam raz" to ćwicz je przez te 2 tygodnie co 2 dzień. W ten sposób opanujesz prawidłową technikę ćwiczeń i unikniesz przetrenowania i kontuzji które to mogą skutecznie zniechęcić do dalszych ćwiczeń.
Dzień przerwy w ćwiczeniach brzucha możesz z powodzeniem wykorzystać na ćwiczenia innych partii ciała.

Anonimowy pisze...

a jesli w przerwie gdy nie trenuje brzucha tylko robie pompeczki na klate i robie po 5 seri po 5 razy ale nieiwem co ile czasu to robic

Anonimowy pisze...

ej a ja mam 13 lat i cwicze na brzuch i klate czy ktores z cwiczeni moze chamowac wzrost chodzi mi o pompki i te cwiczenia co sa tutaj na brzuch


mysle ze raczej nie ale chccesie upenic

Misiek pisze...

Odp do 2 poprzednich pytań.
1) - Jeśli ćwiczysz 8 minut Abs co 2 dzień a w wolne dni ćwiczysz Pompeczki (czyli też co 2 dzień) to robisz to w sposób właściwy. Mięśnie brzucha jak i ramion oraz klatki mają czas na regenerację i odpoczynek. Jeśli np. co 2 tygodnie dodasz sobie 1 dodatkowy dzień przerwy od wszystkich ćwiczeń to Zobaczysz jak po takim dniu mięśnie "same rwą się do ćwiczeń". Co do samych pompek to myślę że niedługo pojawi się tu temat o pompkach. W końcu brzuch ćwiczą nie tylko Dziewczyny którym zależy na świetnym wyglądzie Ale i faceci którzy chcą wyglądać ekstra i właśnie im jako podstawowy dodatek przydadzą się pompki.:-)
2) Ani 8 min Abs na mięśnie brzucha ani pompki nie hamują wzrostu. Można je ćwiczyć spokojnie.
Pozdr.

Anonimowy pisze...

misiek : wielkie dzieki

Anonimowy pisze...

A czy one działają na mięśnie czy też spalają tkankę tłuszczową ?

Anonimowy pisze...

Wykonuję te ćwiczenia jedynie przez tydzień, bez tego ostatniego, ale za to codziennie i musze powiedzieć, że efekt jest naprawdę świetny! :) Tłuszczu mniej, widać nawet niezły zarys mięśni, wyraźnie odznacza się talia (jestem dziewczyną). Polecam wszystkim :D

Anonimowy pisze...

Pierwszy dzień- 20 powtórzeń zamiast 30 i niesamowity ból kręgosłupa :( Jestem osobą szczupła i nie wiem dlaczego brzuszki wywołują u mnie takie objawy :( odkąd pamiętam miałam problemy z tego typu ćwiczeniami ponieważ towarzyszył mi ból i szczypanie w dolnym odcinku kręgosłupa.

Anonimowy pisze...

Mnie też niektórym ćwiczeniom towarzyszy straszny ból kręgosłupa, ale ja np robię wówczas o połowę mniej powtórzeń. Takie bóle mogą być spowodowane zaawansowaną skoliozą tak jak w moim przypadku. Też nie wiem co z tym zrobić... liczę na jakieś pomysły! Veronica

Anonimowy pisze...

hmm no to ja dzisiaj zaczynam :) przeżyjemy, zobaczymy . Myślę, że raczej będę częściej robiła te ćwiczenia ze względu nie niemiłą ilość tłuszczu (;

Justa.

Anonimowy pisze...

okej zaczynam : D!
Nie ogarniam ostatniego ćwiecznienia. Nie potrafie go zrobić... ; o

Anonimowy pisze...

WITAM! Mam pytanko: czy można ćwiczyć jedncześnie ABS i 8 minut ABS ??? Pozdro

Anonimowy pisze...

A ja mam takie inne pytanko- mam umięśniony , lekki widoczny zarys:)już ćwicze ok 3 lata w domu( ok 4-5 razy w tygodniu) ale oczywiście nie jakos tak ekstremalnie i intensywnie :)myślalam ze po tych ćwiczeniach beda jakies super efekty ale sie troche przeliczylam, tzn jakas poprawa jest :)jak myslicie powinnam moze przestac cwiczyc na jakis czas np tydzien, miesiąc ? powinno się robić taką przerwe na regenerację? mysle, ze miesnie tak szybko nie zanikają :) napiszcie co o tym myslicie..:)

Gosia pisze...

Swietne ćwiczenia :)

Anonimowy pisze...

Jeśli kręgosłup boli, w trakcie ćwiczeń nie podnoście całych pleców. Niech odcinek lędźwiowy pozostanie na podłodze, a plecy będą cały czas wyprostowane. Wtedy nie będziecie obciążać kręgosłupa.

Anonimowy pisze...

No ćwiczenia spoczko, ale moim głównym celem jest płaski ładny brzuszek. Nie chcę mieć widocznych mięśni, ewentualnie jedynie malutki lekki zarys. I tu moje pytanie: powinnam zmienić ćwiczenia? Czy jest tak, że tkanka tłuszczowa ładnie się spala początkowo i jest jedynie zarys mięśni właśnie? No nie wiem co mam robić, jakie ćwiczenia wybrać, nie chcę mieć widocznych mięśni..

Anonimowy pisze...

Jesteś szczupłą dziewczyna i nie mam nadwagi. Chciałabym mieć jednak ładny, płaski brzuszek (nie chcę mieć widocznych mięśni, typowego abs-u). Czy te ćwiczenia będą dla mnie odpowiednie? Dzięki za wszelkie wskazówki ;)

Misiek pisze...

Można spokojnie ćwiczyć te ćwiczenia. Będzie płaski brzuch i mięśnie lekko zarysowane. Ćwiczenia poprawią postawę i dadzą lepszy ogólny wygląd.
Aby wyrobić sobie widoczną tarkę na brzuchu potrzeba więcej zachodu. Głownie ćwiczeń tlenowych które spalą więcej tłuszczyku (bieganie, skakanka, pływanie ... ) :-)

Anonimowy pisze...

witam wszystkich .Na czym polega różnica między tym zestawem ćwiczeń a a6w?

Anonimowy pisze...

jak leci ten czas na stoperze to mam odpoczywac czy kontynuowac? :)

Misiek pisze...

Witam:
6Weidera jest bardziej "restrykcyjna" i wymaga więcej czasu. Podstawa do budowania mocnych mięśni. Jednak wielu osobom które ćwiczą a6w zaczyna doskwierać ból kręgosłupa. A w tych ćwiczeniach nie.
8 minut ABS na mięśnie brzucha jest przygotowany dla tych którzy chcą mieć świetną postawę bez rozbudowy mięśni brzucha i mają mało czasu na ćwiczenia.

Misiek pisze...

Jak leci czas na stoperze to odpoczywasz. Zaczynasz ćwiczyć razem z filmem w tempie z filmu :-)

Anonimowy pisze...

czy musi byc stosowana dieta

Misiek pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Misiek pisze...

Ćwiczenia te świetnie poprawiają postawę dając efekt płaskiego brzucha i pomagając spalić zbędny tłuszcz. Jakaś specjalna dieta nie jest wskazana powinno się natomiast starać przestrzegać na co dzień zdrowej diety ( patrz zakładka -Dieta ). Jeśli jednak ćwiczący ma faktyczne problemy z nadwagą (a nie tylko trochę tłuszczyku w złym miejscu) To dieta faktyczni się przyda ale najważniejsze jest takie zbilansowanie żywienia aby spalać więcej niż się przyjmuje a wtedy efekty przyjdą.
Tutaj sprawdzisz ile spalasz kalorii podczas różnych czynności domowych i ćwiczeń : Kalkulator kalorii .
Z ćwiczeń powodujących spalanie tłuszczu najskuteczniejsze są ćwiczenia tlenowe ( biegi, pływanie, skakanka, itp.) oraz interwały

Anonimowy pisze...

właśnie zaczęłam 1wszy dzień:) tak szczerze to jestem troszku obolała,ale jakoś to będzie:P;) ważne żeby był rezultat:P w sumie wcześniej nie ćwiczyłam wcale,ale brzuszek jest i trzeba się Go pozbyć;P pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

dziś pierwszy dzień ćwiczeń. wcześniej próbowałam 6w ale nie udało się, bo nie byłam w stanie dobrze wykonać niektórych ćwiczeń ze względu na ból mięśni karku, odczuwany aż w skroniach. przy tych ćwiczeniach czuję to samo. czy robię coś źle? czy powinnam jakoś wzmocnić te mięśnie, rozciągać czy coś? dużo siedzę przy komputerze i przez cały czas mam problem z tymi mięśniami...

Misiek pisze...

Prawdopodobnie podczas ćwiczeń pomagasz sobie właśnie mięśniami karku. Mocno je napinając. ( niektórzy ćwicząc np. skłony ciągną głowę rękami.) Jest to pomoc pozorna skutkująca właśnie takimi bólami - Nieprawidłowa technika.
Staraj się nie napinać karku (łatwo powiedzieć ;-) ) Jeśli mimo wszystko dalej będą kłopoty to spróbuj podczas ćwiczeń lekko odchylać głowę ku tyłowi maksymalnie rozluźniając kark - Pomoże.
Jeśli nie możesz mimo wszystko wykonać prawidłowo niektórych ćwiczeń. To nie przejmuj się. Zmniejsz ich ilość lub chwilowo pomiń. Ważna jest prawidłowa technika ćwiczeń. Jak mięśnie się wzmocnią dodasz pominięte ćwiczenia lub zwiększysz ich ilość.
Systematyka i technika :-)
Miło będzie jeśli podzielisz się opinią ...
Powodzenia

Paula pisze...

Moje BMI wynosi 15
jestem chuda ale chce mieć umięśniony brzuch : )

Anonimowy pisze...

robic co 1 czy co 2 dni ?

Misiek pisze...

Jeden dzień ćwiczeń - jeden dzień przerwy.

Anonimowy pisze...

ćwiczę już ponad tydzień i powiem szczerze że jedynie w czym widzę różnice( oczywiście jestem zadowolona) to polepszona perystaltyka jelit ;D

Anonimowy pisze...

dopiero zaczynam mam nadzieje, że wytrwam.. ;)

Anonimowy pisze...

Czy dzięki tym ćwiczeniom uda się schudnąć z dolnych partii brzucha ?

Anonimowy pisze...

Jestem po pierwszym dniu i powiem , że dają w kość :D Tylko mam pytanie kiedy zacznę widzieć pierwsze zmiany. Taak wiem , że po pierwszym dniu jestem ale tak się pytam. Jak coś robię cały lvl 1 co drugi dzień. Więc proszę o odp.

Misiek pisze...

Co do schudnięcia z dolnych partii brzucha. To są one dosyć oporne. Dlatego proponuję do tego zestawu dołączyć ćwiczenie z posta:
Ćwiczenia na dolne partie mięśni brzucha
Jest to niedoceniane ale skuteczne ćwiczenie.

Jeśli chodzi o pierwsze efekty to powinny być zauważalne po 2-3 tygodniach.
Jako że jest lato to proponuję spacery, rower itp. Świetnie wspomagają gubienie tłuszczyku :-)

Anonimowy pisze...

Ok dziękuję ;) Kiedy pojawią się pierwsze efekty napiszę. I jeszcze jedno mam pytanie. Czy jakieś biegi bo 4 kilometry w jedną i drugą stronę też pomogą ? Pozdrawiam

...illusion. pisze...

pewnie że pomogą! ;) każdy ruch pomaga ;))
___________________

wow, to niesamowite!!! ćwiczę od 5-ciu dni i oponka zeszła mi aż 4 cm ;o Na początku podczas ćwiczeń mięśnie baardzo bolały, ale warto im się sprzymierzyć, bo po tych pięciu dniach ni jest już tak ciężko ;))

Misiek pisze...

Biegi w połączeniu z tymi ćwiczeniami to jedna z najlepszych kombinacji :-)
Dla najlepszych efektów w trakcie biegania stosuj interwały (wolny bieg potem szybki potem znowu wolny itd.)
Zaczynaj od mniejszej ilości szybkich biegów w trakcie treningu.
Gdy twoja forma się poprawi zwiększaj ilość sprintów i ich intensywność.

Życzę samozaparcia i efektów. Którymi mam nadzieję podzielisz się tutaj z nami.

monia1wvb pisze...

Mało jest ćwiczeń na dolną część brzucha (poniżej pępka) może zna ktoś jakieś skuteczne bo same brzuszki to chyba nie wystarczą :/

Misiek pisze...

monia1wyb
Proponuję to ćwiczenie:
Ćwiczenia na dolne partie mięśni brzucha

Anonimowy pisze...

Mam pytanie , bo robię te ćwiczenia od jakichś 3 dni kiedy zacznę odczuwać prawdziwe zakwasy ? Bo tak to mięśnie mnie bolą tylko w trakcie ćwiczeń. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

jeżeli mam 13 lat i moje bmi wynosi 28 to te ćwiczenia dużo mi pomogą

Misiek pisze...

Jeśli po ćwiczeniach nic nie czujesz ( żadnego bólu mięśni) to znaczy że na twój poziom wytrenowania nie jest to zbyt wielkie obciążenie. Proponuję po sprawdzeniu że wszystkie ćwiczenia wykonujesz prawidłowo przejść do części drugiej ćwiczeń.
Powinno być trudniej :-)

Anonimowy pisze...

czy te ćwiczenia pomogą ludziom z nadwagą?

Anonimowy pisze...

czy te ćwiczenia są odpowiednie dla osób z nadwagą?

Anonimowy pisze...

Wcześniej je źle wykonywałem ale jeszcze raz zobaczyłem i teraz dobrze je robię. Mięśnie bolą tylko podczas ćwiczenia ^^ Np. następnego dnia nie czuję nic. Wcześniej brzuszki robiłem może to dlatego. Dlatego teraz robię ćwiczenia codziennie. Chyba , zacznę jednak drugą część. To chodzi o to , że jest więcej powtórzeń tak ?

Anonimowy pisze...

Witam , jaką porą dnia najlepiej wykonywać te ćwiczenia .? Słyszałam , że przed śniadaniem , jednak nie jestem pewna . Zależy mi na szybkim zgubieniu zbędnego tłuszczyku , więc chcę wszystko robić jak najlepiej . ;)

Misiek pisze...

Jeśli nie ma przeciwwskazań lekarskich do wykonywania ćwiczeń to oczywiście osoby z nadwagą mogą je wykonywać.
Ciesząc się z tego że mamy lato. Proponuję rower, spacery, pływanie itp. Które pomogą pozbyć się zbędnych kilogramów.

Misiek pisze...

Faktycznie jeśli twoim celem jest spalanie tłuszczu to najlepiej ćwiczyć rano przed śniadaniem.
Poczytaj:
Najlepsza pora na ćwiczenia spalające tłuszcz
Pozdr.

Anonimowy pisze...

No niewiem, nie wiem. Mam 15 lat 167cm wzrostu i 55kg wagi. Mój brzuch wygląda grubo i wypukle. Moglibyście doradzić mi co mam robić? Aha, te ćwiczenia zaczynam od dziś :)

Anonimowy pisze...

Witam :) jestem szczupła ale przez słodycze w bardzo krótkim czasie urosła mi "oponka" - pod pępkiem. Muszę się tego pozbyć. Dla lepszego efektu chcę ćwiczyć i stosować ćwiczenia aerobowe (bieganie, skakanka, pływanie) jak nejlepiej połączyć te cwiczenia? co drugi dzień ćwiczenia aerobowe i podane wyżej, czy w tym samym dniu jedne i drugie? Jeżeli w jednym to co pierwsze najlepiej ćwiczyć? A co z hula hopem? Jest to skuteczne? Zależy to od osobistych predyspozycji? Pozdrawiam i dziękuję za pomoc, oraz za stronkę i chęć pomocy innym :)

Anonimowy pisze...

Witam... mam pytanie czy te ćwiczenia robimy raz dziennie (wieczorem) czy też rano? moim drugim pytaniem jest czy jakbym przez tydzień robił codziennie to na to samo wyjddzie czy musi być dzień odpoczynku bardzo prosze o odp. przez e-maila lub gg Piotr0830@interia.pl lub gg 42337451

Anonimowy pisze...

Witam wszystkich ćwiczących.Zwracam się do was z zapytaniem ( o porade).Pierwszego dnia kiedy wykonywałem te ćwiczenia bardzo bolały mnie mięśnie brzucha i strasznie szyja.Drugiego dnia to samo, ból mięśni brzucha i szyja.Trzeciego też,ale czwartego dnia już czułem o wiele mniejszy ból (tak jagbym w ogóle nie wykonywał tych ćwiczeń) tylko szyja bolała.A piątego dnia to juz mieśnie brzucha w ogóle nie bollały, tylko ta przeklęta szyja.Bardzo się niepokoje, czy to możę być spodowane złym wykonywaniem ćwiczeń? Czy też może powinienem przejść na 2 poziom. Prosze napiszczcie w komentarzach.(mam 14 lat, mam boczki i fałdy na brzuchu, wykonywałem też ostatnie ćwiczenie)

Anonimowy pisze...

Strasznie mnie szyja boli po tych cwiczeniach jak robie :( macie na to jakiś dobry sposob?

Anonimowy pisze...

Witam
Mam pytanie:
Ile razy trzeba wykonywać każde ćwiczenie?

Anonimowy pisze...

Jest to normalne że jak ćwiczę to mnie szyja boli?

Anonimowy pisze...

zeby omijac bol szyji nie ciagnijcie za szyje tylko sie podniasajcie ....\
tera pytanie odemnie : mam 13 lat i 60 kg wsumie rowno
brzuch mniejwiecej chudy i robie te cwieczenia codziennie ale chyba bede robil co 2 dni.
I teraz tak ile mam to robic aby zobaczyc najbliszy efekt ?

Anonimowy pisze...

Zaczynam się brać za siebie!!!już 3 dzień ćwiczeń zobaczymy ile wytrzymam i czy będą efekty...szczerze mówiąc fajnie się czuje po tych ćwiczeniach:)

Anonimowy pisze...

a mnie wszysko boli po tych cwiczeniach!!!! Wczesniej robilem 150 brzuszkow seriami po 25 Ale po tym to wszystko czuje Zobaczymy kiedy przejdzie No ikregosup tez troche boli
Ale zobaczymy Daje miesiac i potem napisze
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

JAKA TRZEBA BYC ZYCIOWA SIEROTA,ABY SIE Z TYMI CWICZENIAMI NIE UPORAC. . . . WSPOLCZUJE.

Anonimowy pisze...

Ja zaczynam od poniedziałku gruby nie jestem fajki odłożyłem kilka dni temu, jest cięszko no i te dolne partie na brzuszek pomagają w nocy.WIADOMO W CZYM ZROBIĘ TESTA ŻONCE ). RAPTOWNYY.

Anonimowy pisze...

szyja boli okropnie :( a te ćwiczenia nadają się też do wykonywania dla kobiet ????

Anonimowy pisze...

no to zaczynam :D

Anonimowy pisze...

a można to robić codziennie, bo nie wiem czy codzienna dawka tych ćwiczeń mi nie zaszkodzi zamiast pomóc?

Anonimowy pisze...

super . ja zamierzam przejść na diete bo jestem strasznie gruba ;/

Anonimowy pisze...

Jeżeli bym to robiła 3 razy w tygodniu to po jakim czasie będą efekty? :)

Anonimowy pisze...

Czemu tylko widzę, że tu dziewczyny piszą xD ja chłopak mam dobry brzuch widać od skali od 0 do 10 gdzieś 6,7 a robiłem tylko brzuszki.Ale wykonywane w taki sposób, że jakoś pleców i kręgosłupa nie obciąża a ni nie boli tylko trzeba wiedzieć jak robić a nie niby COŚ takiego jak ABS albo 6W lepsz od brzuszków ...............................

Anonimowy pisze...

Wątpię w to że coś takiego jak ABS czy 6W ma lepiej i szybciej i niby zdrowiej wpłynąć niż standardowe brzuszki ja ćwiczę brzuszki od 1,3 miesięcy a afekty takie że aż mucha nie siada. Wile osób mówi że boli kręgosłup,plecy itp. Po pierwsze trzeba wiedzieć jak robić brzuszki które nie szkodzą kręgosłupowi a nie jakiś chłop nie wie w jaki sposób robić i potem tak jest że boli.Trzeba wiedzieć jakie są najlepsze a jest wiele różnych typów robienia brzuszków.

Anonimowy pisze...

czy młodzież(13-16) też może tego spróbować?

Anonimowy pisze...

Myślę, że tak :) Ja jestem w tym właśnie wieku i powiem, że nigdy nie byłam gruba, ale te ćwiczenia wspaniale wyrobiły mi mięśnie brzucha. Po miesiącu ćwiczeń. Polecam :)

Anonimowy pisze...

Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie tych ćwiczeń. Czy wykonuje je się z maxymalnym napięciem brzucha jak a6w?

Anonimowy pisze...

jesli kogos boli kregosłup to oznacze ze zle napina miesnie tak samo szyja :P
ja za pierwszym razem jak robilem ostatniego cwieczenia nie moglem zrobic :P

Anonimowy pisze...

cwiczenia co drugi dzien i tylko raz dziennie ..
po co robic rano i wieczorem? przeciążasz tylko mięśnie .
a co do efektów to oczywiście są ( krateczka na brzuchu )

Anonimowy pisze...

ćwiczenia są w miarę łatwe .
obciązenia są na szyi i nic z tym zrobić się nie da ? nie ma siły przez tą szyje ;/

Anonimowy pisze...

czy przed ćwiczeniami potrzebna jest rozgrzewka? :)

Anonimowy pisze...

co jest lepsze A5W czy abs ? nie mam zbyt duzo czasu na cwiczenia dlatego wicze AB7 co daje llepsze efejty?

Anonimowy pisze...

czy to pomaga ?

Anonimowy pisze...

Jeśli szyja boli, to znaczy, że ćwiczenia są wykonywane nie prawidłowo. Należy pracować mięśniami brzucha, staraj się trzymać głowę z szyją luźno, pracuj brzuchem. :) No na początku wiadomo - trochę ta szyja tak czy inaczej boli, ale wykonując ćwiczenia prawidłowo wkrótce przestanie.
Rozgrzewka jest wskazana przed jakimikolwiek ćwiczeniami :)

Anonimowy pisze...

co bardziej pomaga ? ABS czy a6w ?
bo nie wiem , które zacząć ćwiczyć a zależy mi na dobrych efektach :)

Anonimowy pisze...

Witam
Mam 15 lat i waze 65kg to po tych cwiczeniach mozna szybko schudnac ?

Anonimowy pisze...

robie od 2tyg tylko ostatnie ćwiczenie 150powtórzeń dziennie i naprawdę ma to sens

Anonimowy pisze...

te 30 sekund to jest przerwa miedzy cwieczeniami?

Anonimowy pisze...

Jeśli nie wiesz co bardziej pomaga to ćwicz i A6W i ABS. Ja wykonuję i te i te ćwiczenia. Jeśli zależy Ci na efektach, to dużo się ruszaj, zamiast się zastanawiać. Bez wysiłku nie ma efektów.

Anonimowy pisze...

ile można stracić cm w np : 2 tygodnie ? :D

Anonimowy pisze...

Jestem po pierwszym treningu, czuje jak mi mięśnie brzucha pracują, ale podczas wykonywania ćwiczeń czuje straszny ból pleców. Co z tym zrobić? Może powinnam jakieś ćwiczenia robić na kręgosłup czy coś ?

Anonimowy pisze...

Widze pełno sezonowców co na wakacje brzuszek chcą zrzucić :)

Anonimowy pisze...

Czy ktoś dobry mógłby mi powiedzieć czy są szybsze efekty jeśli ćwiczy się codziennie, czy to jest taki system że trzeba co 2 dzień?? bardzo proszę o odpowiedź :)

Anonimowy pisze...

Jestem po pierwszym treningu. Te ćwiczenia są super. Strasznie męczące ale warto. Na początku wykonywałam A6W i wykonuję ją nadal razem z tymi ćwiczeniami. Szyja trochę boli ale widzę że nie tylko mnie ;)

Anonimowy pisze...

to daj znać jak Ci idzie, ja zaczęłam dzisiaj i myślę czy by też A6W nie dołączyć do tego, tzn ABS rano przed śniadaniem i wieczorem po bieganiu A6W, mam nadzieję że to nie będzie za dużo :)

Anonimowy pisze...

ABS i A6W razem dają wycisk ale myślę że warto bo brzuch robi się płaski i czuć jak mięśnie brzucha napinają się :)

Unknown pisze...

to cwiczenie pokazuje mi jka słabo jestem wytrenowany pomimo ze codzennie robie brzuszki ...super

Anonimowy pisze...

Matko kochana dzisiaj robiłam pierwszy raz ćwiczenia i szczerze powiem nie myślałam że będzie aż tak ciężko. Ale będzie warto :) Już jak patrze na te ćwiczenia to boli mnie brzuch :)

Unknown pisze...

bez sensu po kilku cwiczeniach nie mam sily podniesc glowy bo tak mnie boli szyja o co tu chodzi....

Misiek pisze...

Nie jest bez sensu tylko źle robisz ćwiczenia... Proponuję poczytać komentarze... a tak na szybko - odchylaj lekko głowę ku tyłowi rozluźniając maksymalnie kark - nigdy podczas ćwiczeń nie "ciągnij" głową. Trochę wprawy i szyja ani kark nie będą boleć :-)

Anonimowy pisze...

ile razy wykonujemy każde cwiczenie ?

ćwiczenia na płaski brzuch pisze...

dobry wpis i plusik za filmik :)

Anonimowy pisze...

Jestem młody i chciałbym się dowiedzieć czy do ćwiczeń można stosować Kreatyne ??Bo chciałbym w szybkim tempie zrobić sobie mięśnie brzucha . I niechce schudnąć tylko przypakować .

Anonimowy pisze...

Działają w miesiąc już mój brzuch wyglądał lepiej.;)

Anonimowy pisze...

Witam.
Własnie skończyłem 1 serie powtórzeń całych tych ćwiczeń bardzo przyjemne ćwiczenia ale miałem już trudności skończyć ostatnie ćwiczenia czy to znaczy ze mam nie robić 2 sire dziennie czy 1 wystarczy ?

Misiek pisze...

Wystarczy jedna seria. Jak zacznie iść łatwo to przejdź do drugiego etapu

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawy zestaw ćwiczeń może się przekonam spróbuję w końcu pozbędę się tego mojego ohydnego sadła. Aż czasami mi wstyd za swój wygląd każda koszula napięta i ohydnie to wygląda a ja mam dopiero 28 lat. Odezwę się za jakiś czas.

Anonimowy pisze...

Warto!

Anonimowy pisze...

Jeśli chodzi o ból szyi, to jest jeden bardzo prosty sposób żeby się go pozbyć!!!
Wystarczy, że podczas ćwiczeń będziecie trzymali język dotykając podniebienia... Ból nie będzie was dotyczył. Też się z nim borykałem przez pierwsze tygodnie ćwiczeń, aż ktoś mi podpowiedział o języku. Teraz nie mam z tym najmniejszego problemu.

Jeśli chodzi o skuteczność - wydaje mi się, że trening jest raczej dla Pań. Ćwiczę regularnie od dwóch miesięcy (być może za często, bo 4 - 5 razy w tygodniu, a twórcy programu zalecają 3 na tydzień) i rezultaty rzeczywiście są... Brzuch jest wyraźnie twardszy, mięśnie da się zauważyć.. U mnie jednak wciąż przykrywa je warstewka tłuszczu, prawdopodobnie za mało biegam, bo ok. 35 minut 4 razy w tygodniu. Dietę też stosuję, wysokobiałkową i ubogą w tłuszcze zwierzęce. Być może na większe efekty trzeba jeszcze trochę poczekać.

Ale wróćmy do programu ćwiczeń. Na drugi poziom przeszedłem po około 3 tygodniach. Było ciężko, ale po trzech, czterech dniach już dawałem radę... Na trzeci poziom jeszcze nie mam zamiaru przejść. Drugi jest jak na razie wystarczająco trudny :)

Wspomniałem, że to program raczej dla kobiet... To dlatego, że przynajmniej mój brzuch, jak dotychczas, wzmacnia się, rysuje, ale nie jest to taki duży, męski brzuch przez duże "B" :)
Traktuję to raczej jako przygotowanie do trudniejszych ćwiczeń...

Na pewno jednak warto - polecam, bo mi pomaga!!

Malina pisze...

Ja ćwiczę już jakiś tydzień i przyznam, że już widzę efekty.

Anonimowy pisze...

witam . jestem chuda i mam chudy brzuch . Ale chce go wyrobic , chce zeby bylo widac troszke miesni . Dlatego chce cwiczyc . Ale czy musze miec do tego diete ? Czy moge sie odzywiac tak jak zawsze ? Skoro jestem chuda i nie mam czego spalac .. pomocy !

Misiek pisze...

Moim zdaniem jeśli jesteś chuda to żadna dieta nie jest ci potrzebna (no chyba że jesz jakoś specjalnie niezdrowo to lepiej zmienić nawyki żywieniowe)
Po tych ćwiczeniach poprawi ci się postawa i zarysują się delikatnie mięśnie brzucha. Skoro jesteś szczupła to efekt pojawi się znacznie szybciej niż u osób które mają kłopoty z nadwagą.

Niektórzy by powiedzieli że jesteś szczęściarą :-)

Powodzenia i systematyczności

Anonimowy pisze...

Jeśli łącze ten trening z treningiem klatki piersiowej (autor obydwu filmików ten sam) to robic oba cwiczenia w jeden dzien czy np. Pon.—brzuch wt.—klatka śr.—brzuch czw.—klatka pt.—brzuch sob.—klatka ndz.—nic. Prosze o odpowiedź

Anonimowy pisze...

Lacze ten trening z trenigiem klatki (autor filmu o klatce ten sam ) to jak w tyg mam robic prosze o rozpisanie co w pon co we wt itd.

Misiek pisze...

W sumie jeśli ćwiczysz tylko klatkę i brzuch to możesz ćwiczyć tak jak napisałeś. czyli na przemian.
Ale jeśli poważniej zaczynasz podchodzić do ćwiczeń to nie zapominaj o innych grupach mięśniowych....
czyli w uproszczeniu ćwiczenia na:
nogi: łydki -uda
brzuch - to już robisz
pośladki - masz na stronie przykładowe ćwiczenia
ramiona - biceps-triceps
przedramiona
barki
plecy

Na początku moim zdaniem najlepsze są ćwiczenia ogólno rozwojowe które ćwiczą całe ciało.
Nie zapomnij o jakimś kardio - basen, rower, piłka...
No i rozciąganie by się przydało.

Zajrzyj też do zakładki treningi gwiazd - http://plaskibrzuch24.blogspot.com/p/treningi-gwiazd.html
Super program ćwiczeń obejmujący wszystkie grupy mięśniowe.
pozdr.

ala pisze...

Płaski brzuch wygląda super :)

free counters
Katalog stron