Google + 1

Dodaj stronę do ulubionych

Fajna Strona?

Wyślij link tej strony znajomemu

Podaj adres E-mail:

FaceBook

Podstawy dla pięknego jędrnego i płaskiego brzucha - KLIKNIJ OBRAZEK

Podstawy dla pięknego jędrnego i płaskiego brzucha - KLIKNIJ OBRAZEK
Wystarczy 8 minut dziennie aby uzyskać płaski brzuch

Ćwiczenia na ładne pośladki i uda Cd.

***
**
Dla osób którym nie wystarczają ćwiczenia na ładne pośladki zamieszczone w poprzednich postach proponuję dzisiaj coś więcej.
Zestaw ćwiczeń na ładne jędrne pośladki i uda.

Jak ćwiczyć:
Ćwicz co 2 dni, wykonując 10-15 powtórzeń każdego ćwiczenia. Możesz także ćwiczyć na czas: każde ćwiczenie wykonuj przez 60 sekund, nie licząc powtórzeń.

1.    Półprzysiady z hantlami
Obciążenie: 2 hantle po 2-3 kg dla początkujących, cięższe dla zaawansowanych.
Trudniejsza wersja: półprzysiady z podskokiem

2.    Martwy ciąg na jednej nodze

Obciążenie: 2 hantle po 2-3 kg dla początkujących, cięższe dla zaawansowanych.
Tracisz równowagę? Skup wzrok na jednym punkcie i mocno napnij brzuch.
Ćwicz 30 sekund na każdej nodze lub wykonaj 10-15 powtórzeń na każdej nodze.

3.    Półprzysiady w rozkroku

Trudniejsza wersja: z zatrzymaniem ruchu do 15 sekund w pozycji z ugiętymi kolanami.
Jeśli podczas tego ćwiczenia mocno dociskasz ręce do siebie dodatkowo pozwala to wzmacniać mięśnie piersiowe.

4.    Półprzysiady na 1 nodze z odsuwaniem nogi w bok

Ćwicz 30 sekund na każdej nodze lub wykonaj 10-15 powtórzeń na każdej nodze.

5.    Uginanie kolan w wypadzie

Ćwicz 30 sekund na każdej nodze lub wykonaj 10-15 powtórzeń na każdej nodze.

6.    Wypady marszowe

Jeśli masz mało miejsca w mieszkaniu, ćwicz wypady raz prawą raz lewą nogą, wracając po każdym z nich do pozycji stojącej ze złączonymi nogami.

7.    Unoszenie bioder w leżeniu tyłem


Trudniejsza wersja: unoszenie bioder z nogą uniesioną; po 30 sekund lub 10-15 powtórzeń na każdą nogę



Zestaw jest łatwy i przyjemny. Poćwicz i poczuj się lepiej :-)
**
*

1 komentarze:

zwolenniczka sportu pisze...

Co do ćwiczeń mięśni ud to polecam także przysiady, nożyce i różnego rodzaju unoszenia nóg. Przy regularnym treningu, przynoszą naprawdę bardzo zadowalające efekty. Jednak systematyczność i upór w dążeniu do celu to podstawa.