Google + 1

Dodaj stronę do ulubionych

Fajna Strona?

Wyślij link tej strony znajomemu

Podaj adres E-mail:

FaceBook

Podstawy dla pięknego jędrnego i płaskiego brzucha - KLIKNIJ OBRAZEK

Podstawy dla pięknego jędrnego i płaskiego brzucha - KLIKNIJ OBRAZEK
Wystarczy 8 minut dziennie aby uzyskać płaski brzuch

Małe podsumowanie - mięśnie brzucha

***
**
 * Do tej pory dowiedzieliśmy się jak są zbudowane mięśnie brzucha i jakie są ich funkcje oraz dlaczego właściwie warto je ćwiczyć Mięśnie Brzucha - anatomia i funkcje cz. 1 oraz cz. 2

* Poznaliśmy również 2 fajne zestawy ćwiczeń na spalenie tłuszczu z okolic brzucha których efektem jest płaski i jędrny brzuch - na wstęp 8 minut na płaski brzuch cz.1 oraz po przećwiczeniu zestawu 1 8 minut na płaski brzuch cz. 2  .
  • Niezaprzeczalną zaletą tych zestawów ćwiczeń jest to że te ćwiczenia nie powodują bólów kręgosłupa co niestety często jest "efektem ubocznym" wielu innych ćwiczeń na brzuch.
  • Z całą pewnością fajną sprawą jest to że ćwiczenia są przedstawione jako video (w dobrej jakości) co daje nam możliwość podglądu ćwiczeń na bieżąco, kontrolę tempa i sposobu ich prawidłowego wykonania.
  • Ostatnia niebagatelna sprawa to to że dzięki temu specjalnie ułożonemu zestawowi  ćwiczeń na brzuch wymagają one naprawdę niewiele czasu - 8 minut dla pięknego płaskiego brzucha wygospodaruje chyba każdy z nas :-)
Nic tylko zabrać się do pracy a efekty przyjdą szybciej niż myślicie.....

* Oczywiście na stronie z ćwiczeniami brzucha nie mogło zabraknąć  tak renomowanych ćwiczeń jak a6w inaczej zwanego Aerobiczną 6 Weidera.
  • Ćwiczenia te są szczególnie polecane dla osób które mają więcej czasu przeznaczonego na trening brzucha bowiem w końcowej fazie harmonogramu a6w wymagają poświęcenia ok 40 minut.
  • Jednak osoby które zdecydują się na przećwiczenie całego cyklu ćwiczeń 6 Weidera ( w zależności od wersji 42 lub 48 dni ) Mają zagwarantowany sukces w postaci mocnych, ładnie ukształtowanych jędrnych i płaskich mięśni brzucha. A jeśli nie zaniedbały w tym czasie odpowiedniej diety również ładnie wyrzeźbionych - dla facetów upragniony sześciopak, kaloryfer na brzuchu .... a6w znajdziesz tutaj 6 Weidera


Warto dodać że wszystkie z prezentowanych tutaj ćwiczeń na mięśnie brzucha są łatwe do wykonania w domu bez żadnych maszyn, przyrządów ławeczek itp.

* No tak ale dbając o sylwetkę i chcąc mieć zagwarantowany świetny wygląd na wakacje i nie tylko :-) zastanawiamy się czy nasza obecna waga jest prawidłowa?

Czy musimy schudnąć i zrzucić parę kilo a może nieco przybrać na wadze ?
A może nasza waga jest już idealna i wystarczy trochę przemodelować naszą sylwetkę?

  • Na to pytanie pomoże nam odpowiedzieć współczynnik BMI (z ang. body mass index) którego wartość wg. World Health Organization (WHO) powinna mieścić się w granicach 18.50 - 24.99
a możemy go łatwo policzyć tutaj: Kalkulator BMI




Mamy już płaski i jędrny brzuch i co dalej?

No właśnie - w naszej sylwetce nie tylko brzuch jest ważny żadna kobieta ani facet nie będą wyglądać atrakcyjnie jeśli ładnemu brzuchowi będzie towarzyszył rozlazły tyłek :-)  

* Dlatego w następnych postach przygotuję garść ćwiczeń na  ładny zgrabny tyłeczek  - ćwiczenia na ładne pośladki

  • Jeśli uważasz że ta strona jest fajna a ćwiczenia przydatne nie szukaj jej ponownie tylko dodaj do swoich ulubionych stron.
  • Jeśli czegoś Ci brakuje na tej stronie i chciałbyś aby się tutaj znalazło, jeśli masz jakieś uwagi lub pytania lub po prostu chcesz wyrazić swoją opinię o stronie lub poście  - skomentuj korzystając z opcji która znajduje się pod każdym wpisem.
  • Będzie mi miło a strona będzie się stawać coraz lepsza.

Jeśli uważasz że strona jest fajna i powinni to trafić inni to Poinformuj ich o niej. Przeglądając inne strony wstaw na nich linka do całej strony lub posta który uważasz za ciekawy. A mając własną stronę, bloga itp. również możesz dodać linka do tej strony. 



0 komentarze: