Google + 1

Dodaj stronę do ulubionych

Fajna Strona?

Wyślij link tej strony znajomemu

Podaj adres E-mail:

FaceBook

Podstawy dla pięknego jędrnego i płaskiego brzucha - KLIKNIJ OBRAZEK

Podstawy dla pięknego jędrnego i płaskiego brzucha - KLIKNIJ OBRAZEK
Wystarczy 8 minut dziennie aby uzyskać płaski brzuch

10 minut fitness na skośne brzucha - wąska talia

**
*
Podczas ćwiczeń mięśni brzucha często mamy problem z wymodelowaniem "wąskiej Talii"
Za wycięcie w talii odpowiadają mięśnie skośne brzucha Anatomia mięśni brzucha
Dlatego dzisiaj przedstawię proste ćwiczenia na tę właśnie partię brzucha




Ćwiczenia są na tyle proste że nie wymagają dodatkowych wyjaśnień.
Wykonuj na zmianę na lewej i prawej ręce.
Stopniowo wydłużając czas ćwiczenia. Ćwiczenie wydaje się banalne ale spróbuj  je wykonać np. po 10 razy na każdą rękę wytrzymując po 30 sekund w podporze a zobaczysz czy jest to proste.
Deska bokiem - side plank jest bardzo wydajnym ćwiczeniem na mięśnie skośne brzucha

Z powodzeniem można ten zestaw ćwiczyć na zmianę z 8 minut ABS na brzuch 
czyli  w pierwszy dzień 8 minut drugi dzień 10 minut na skośne i tak na zmianę.

Dla ćwiczących będzie to miła zmiana w ćwiczeniach i mniejsza monotonia . Taki program przeplatany jest szczególnie polecany dla tych którzy ćwicząc 8 minut ABS cz2 nie odczuwają już specjalnego zmęczenia.
Ćwicząc coś nowego mięśnie dostaną nowe bodźce a my unikniemy nudy podczas ćwiczeń.
**
*

0 komentarze: