Google + 1

Dodaj stronę do ulubionych

Fajna Strona?

Wyślij link tej strony znajomemu

Podaj adres E-mail:

FaceBook

Podstawy dla pięknego jędrnego i płaskiego brzucha - KLIKNIJ OBRAZEK

Podstawy dla pięknego jędrnego i płaskiego brzucha - KLIKNIJ OBRAZEK
Wystarczy 8 minut dziennie aby uzyskać płaski brzuch

Ćwiczenia na ładne pośladki cz. 2

***
**
Zgrabne i jędrne pośladki ćwiczenie 2

Świetne ćwiczenie dla koordynacji nerwowo-mięśniowej i ogólnego budowania siły.

Ćwiczenie możemy wykonywać w 2 wariantach.

Obie wersje ćwiczenia stymulują: łydki, kolana, uda, biodra i mięśnie pośladków (gluteus maximus) w różnym stopniu w zależności od wariantu.

Warianty ćwiczenia różnią się długością wykroku (długi i krótki)

  •   Wariant z krokiem krótkim mocniej ćwiczy uda (quadriceps) odciążając pośladki
  •  Wariant z krokiem długim jest najczęściej wykonywany przez kobiety ponieważ najbardziej oddziałuje na pośladki i pozwala uzyskać efekt ładnych jędrnych pośladków w najszybszym czasie





Ćwiczenie jest banalnie proste ale mimo to zdarzają się  się błędy w jego wykonaniu:

Możliwe błędy wykonania których staraj się uniknąć:

  • tylne kolano dotyka podłoża (a nie powinno)
  • pochylanie tułowia do przodu podczas wykroku (tułów powinien pozostawać w pionie)
  • nogi podczas ćwiczenia ustawione zbyt szeroko co wpływa na niestabilność postawy
Ćwiczenie to doskonale kształtuje pośladki ale nie tylko je.
Ćwiczenie tylko na pośladki mamy tu : Ćwiczenia na ładne pośladki cz. 1
 
*

0 komentarze: