Google + 1

Dodaj stronę do ulubionych

Fajna Strona?

Wyślij link tej strony znajomemu

Podaj adres E-mail:

FaceBook

Podstawy dla pięknego jędrnego i płaskiego brzucha - KLIKNIJ OBRAZEK

Podstawy dla pięknego jędrnego i płaskiego brzucha - KLIKNIJ OBRAZEK
Wystarczy 8 minut dziennie aby uzyskać płaski brzuch

Ćwiczenia na ładne pośladki cz. 1

***
**
Fajny tyłeczek, ładna pupa, zgrabne pośladki.... kto by nie chciał mieć :-) Niestety jedzenie hamburgerów, siedzenie na krześle czy brak ruchu temu nie sprzyja .... ale postaramy się temu zaradzić.
*Po ćwiczeniach na płaski brzuch przyszła pora na modelowanie pośladków....

Na początek przedstawię ćwiczenie na pośladki (w 3 wariantach).
W kolejności od najprostszego dla osób mniej zaawansowanych do najtrudniejszego najbardziej angażującego mięśnie pośladków:

Typowe ćwiczenie na pośladki dla kobiet które w szybki sposób chcą ujędrnić i ukształtować pośladki:

  • Wariant 1- zalecany dla mniej zaawansowanych  ze względu na nieco słabsze angażowanie mięśnia pośladkowego wielkiego
Uwagi:
  1. Podczas opuszczania nogi można ją oprzeć na podłożu w celu ułatwienia sobie ćwiczenia
  2. Ćwiczenia wykonujemy seriami prawa noga, lewa noga
  3. Unoszenie nogi - wydech. Opuszczanie nogi  - wdech
 

  • Wariant 2 - odmiana pierwszego ćwiczenia dla bardziej zaawansowanych
Uwagi:
  1. Podczas opuszczania nogi nie opieramy jej na podłożu (co było dopuszczalne w poprzedniej wersji)
  2. Kolano nogi ćwiczącej w swojej dolnej pozycji powinno znajdować się zawsze za kolanem opartym na ziemi (dzięki temu mięśnie pośladków pozostają napięte) 
  3. Ćwiczenia wykonujemy seriami prawa noga, lewa noga
  4. Unoszenie nogi - wydech. Opuszczanie nogi  - wdech




      • Wariant 3 - ćwiczenie najbardziej intensywne dla najbardziej zaawansowanych. Dla szybkiego i łatwego kształtowania pośladków
      Uwagi:

      1.  Pozycja wyjściowa - Jedna noga całkowicie wyprostowana równolegle do podłoża
      2. Ćwiczenie - Unosimy nogę ok 40 stopni do góry a następnie ją opuszczamy do pozycji wyjściowej
      3. Ćwiczenia wykonujemy seriami prawa noga, lewa noga
      4. Unoszenie nogi - wydech. Opuszczanie nogi  - wdech





          6 komentarze:

          Anonimowy pisze...

          Czy to działa i ile czasu trzeba ćwiczyć żeby zobaczyć efekt ?

          Anonimowy pisze...

          robie te cwiczenia juz pol roku i orzechy moge posladkami zgniatac :) dziekuje autorom tej stronki Monia

          Anonimowy pisze...

          Mam pytanie,po ile powtórzeń na każdą nogę należy wykonywać ?

          Anonimowy pisze...

          po ilu tygodniach widać efekty?

          Anonimowy pisze...

          cwiczenia sa super polecam wszystkim paniom

          monia1wvb pisze...

          Skuteczne przy odrobinie samodyscypliny. Ćwiczę ok pół roku i moje kiedyś płaskie, obwisłe pośladki podmiosły się, nabrały ładnego kształtu i są bardziej jędrne. Zdecydowanie polecam :)